Holland Aviation
  • Over ons
  • Offerte?
  • Contact
  • Windzakken
    • Windzak installaties
    • windzak reserve onderdelen
    • windzakken
  • Draagbare vliegveld verlichting
    • Civiel
    • Militair
    • Trailer kits
  • Vliegveld en heliport uitrusting
    • Luchthaven uitrusting en verlichting
    • Heliport verlichting en uitrusting
    • Helideck verlichting en uitrusting
0
Home FAQ

FAQ

FAQ – veel gestelde vragen

 

Moet ik een offerte aanvragen?
U kan kleinere producten zonder offert kopen. Voor grotere producten zoals een pl5 of windzak mast moet wel een offerte aangevraagd worden

 

Wat is de levertijd?
Dit verschilt per product. Sommige producten hebben we op voorraad liggen en dan is de levertijd een stuk korter. Als het product niet op voorraad is zal de levertijd een stuk langer kunnen zijn.

 

Kan ik bestellingen die ik al heb geplaatst wijzigen?
Dat ligt eraan wat u besteld heeft en wanneer u het besteld heeft. U kan dan het beste contact opnemen door een mail te sturen naar: info@hollandaviation.com of te bellen naar: +31 (0)113 613 467

 

Kan ik particulier bestellen?
Dat kan zeker. Dan ligt het eraan welke producten u wil bestellen of dat u een offerte aan moet vragen of direct kan bestellen via de webshop.

 

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten van kleine producten verschilt per land.
De verzendkosten kunt u hier vinden.
Grotere of zwaardere producten waarvoor een offerte aangevraagd moet worden kunnen de verzendkosten heel anders zijn.

 

Betaling is mislukt of geweigerd
U kan dan het beste contact opnemen door een mail te sturen naar: info@hollandaviation.com of te bellen naar: +31 (0)113 613 467

 

Mijn product is niet goed of stuk geleverd
Als het product niet goed of kapot geleverd is heeft u 5 dagen om dit bij ons te melden via : info@hollandaviation.com en terug te sturen met ons retour formulier ingevuld in de doos.

 

Product is na paar weken al stuk gegaan?
Als u het product correct hebt gebruikt zoals het bedoeld is moet u een mail sturen naar info@hollandaviation.com zodat wij u zo goed mogelijk kunnen helpen.

 

Kan ik mijn artikel retour sturen?

Retourzendingen kunnen tot 30 dagen na levering plaatsvinden.

Dan kan zeker. Wij voegen bij onze bestellingen een retour formulier bij. HIER staan alle instructies voor het retour sturen van een artikel.
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail dat we uw geretourneerde artikelen hebben ontvangen en met hun garantietype.

Hoe stuur ik artikel retour?
Retourzendingen kunnen tot 30 dagen na levering plaatsvinden.
Vraag Holland Aviation om een RMA-nummer voordat u terugkeert.
Verpak het retourformulier en product (in de originele verpakking) zodanig dat schade wordt vermeden.
Stuur het naar:

Holland Aviation BV
Danielsweg 40
4451HW Heinkenszand
Nederland

Neem bij vragen contact met ons op via mail: info@hollandaviation.com
of bel: +31 (0) 113 613 467

Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail dat we uw geretourneerde artikelen hebben ontvangen en met hun garantietype.

News

18/12/2020 - Prettige feestdagen

Questions about our products?
Send us a message. We are happy to help you!
Ask your question
  • Bestellen & verzenden
    • Leveringen & levertijden
    • Betalingsmogelijkheden
    • Algemene voorwaarden
    • Verzendkosten
    • Privacy statement
  • Service & voorwaarden
    • Afhaal & retourpunt
    • Betalen per factuur
    • Garantievoorwaarden
    • Klachtenprocedure
  • Meer informatie
    • Actueel
    • Welke maat windzak heb ik nodig?
    • Windzak
    • Over ons
    • Actueel
    • Contact
    • FAQ

Secure payment

  • iDeal
  • Mastercard
  • PayPal
  • Visa

Follow us

Holland Aviation

© 2021 Holland Aviation

  • Disclaimer
  • Cookies
  • Website by Nedbase